Carregant Esdeveniments
MUCHACHITO BOMBO INFIERNO Div 31 JULIOL 21h 2026 Es Claustre
MUCHACHITO BOMBO INFIERNO Div 31 JULIOL 21h 2026 Es Claustre
MUCHACHITO BOMBO INFIERNO Div 31 JULIOL 21h 2026 Es Claustre
MUCHACHITO BOMBO INFIERNO Div 31 JULIOL 21h 2026 Es Claustre Maó

Muchachito Bombo Infierno

DIA
25 juliol
Horari
21:00
PREU
25€

lloc

Es Claustre
COMPARTEIX L'ESDEVENIMENT

«Muchachito Bombo Infierno» i Menorca!

Jairo Perera és Muchachito Bombo Infierno, natural de Santa Coloma de Gramanet, un artista que té el gen del músic de carrer molt dins, perquè és aquí, en les voreres i terrasses, on va començar la seva carrera artística a principis dels noranta, per a posteriorment militar Trimelón de Naranjus, formant part d’aquest corrent musical batejat com a Mestissatge que va sorgir a la Barcelona post olímpica.

L’any 2004 muta la seva identitat i es transforma en Muchachito Bombo Infierno que va ser el punt de partida (amb parades tan demolidores com la seva participació en els supergrups G-5 i La Pandilla Voladora)

Entre els anys 2016-2018, enregisra el seu quart disc com a Muchachito: El Jiro. Produït per ell mateix, Diego Pozo “El Ratón”Ale Acosta (Fuel Fandango), i alhora participa en la gira 20 años, de Fito & Fitipaldis, acompanyant a la banda com a artista conidat i fent l’obertura dels concerts. L’any 2025 publica el  seu esperat retorn del G-5, formant la banda impossible juntament amb en Kiko Veneno, El Canijo de Jerez, Tomasito, Diego “Ratón” i Muchachito, sota el títul “El que quiera dormir que se compre una colchoneta”, àlbum amb el que faran un giira de concerts important per molts escenaris per la península, Europa i passant per les Balears.

Muchachito Bombo Infierno segueix cavalcant sobre els escenaris, amb l’energia que sempre l’ha acompanyat! Que és un estiu a Es Claustre i Menorca sense Muchachito, millor si li pregunteu directament a en Jairo.

 

PROPERES ACTIVITATS