Carregant Esdeveniments
CultSurfing

CultSurfing

DIA
26 octubre
Horari
10:00

lloc

Es Claustre
COMPARTEIX L'ESDEVENIMENT

[ bb_built=”1″ fullwidth=”off” specialty=”on”][et_pb_column type=”3_4″ specialty_columns=”3″][et_pb_row_inner admin_label=”Row” _builder_version=”3.0.51″ background_position_1=”top_left” background_repeat_1=”no-repeat” module_class=”tribe-events-content__img”][et_pb_column_inner type=”4_4″ saved_specialty_column_type=”3_4″][et_pb_image _builder_version=”3.0.64″ src=”https://esclaustre.com/wp-content/uploads/2017/10/CultSurfing-2017.jpg” show_in_lightbox=”off” url_new_window=”off” use_overlay=”off” sticky=”off” align=”left” always_center_on_mobile=”on” border_style=”solid” force_fullwidth=”off” /][/et_pb_column_inner][/et_pb_row_inner][et_pb_row_inner admin_label=”Row” _builder_version=”3.0.51″ background_position_1=”top_left” background_repeat_1=”no-repeat” module_class=”tribe-events-content__content”][et_pb_column_inner type=”4_4″ saved_specialty_column_type=”3_4″][et_pb_code _builder_version=”3.0.51″][socialpug_share][/et_pb_code][et_pb_text _builder_version=”3.0.64″ background_layout=”light” text_orientation=”left” border_style=”solid”]

Es Claustre participem a les Jornades Professionals 2017

CultSurfing és un programa impulsat per l’Institut de Cultura de Barcelona i la Direcció General de Cultura Popular, Associacionisme i Acció Culturals de la Generalitat de Catalunya amb la col·laboració de Movistar Artsy ideat per a crear connexions entre projectes culturals singulars dels Països Catalans.

L’objectiu és catalogar, connectar i donar visibilitat a projectes culturals singulars organitzats i/o produïts per entitats empreses, administracions, artistes, etc. en el territori de parla catalana. CultSurfing també facilita el contacte amb premsa i patrocinadors, amb l’objectiu de millorar la difusió i d’establir ajudes econòmiques per als projectes que les empreses patrocinadores seleccionin.

Per dur-ho a terme, el programa CultSurfing organitza unes jornades professionals a la tardor amb l’objectiu de posar en comú els projectes més singulars i esdevenir una plataforma que fomenti les connexions dins del sector i l’intercanvi d’idees entre disciplines, territoris i mecenatges. En aquestes jornades també es presentarà el nou mapa visual de projectes que inclourà els projectes seleccionats en les diferents edicions de CultSurfing.
Com a novetats en aquesta edició 2017 s’inclouen en la convocatòria projectes i esdeveniments encara no realitzats, gràcies a l’acord de col·laboració entre Movistar Artsy, Fabra i Coats – Fàbrica de Creació i l’ICUB que es concreta en el Premi CultSurfing Movistar Artsy i el Premi Fabra i Coats de residència i cessió d’espais.

Aquesta cinquena edició es durà a terme els dies 25 i 26 d’octubre de 2017 a l’espai Fabra i Coats – Fàbrica de Creació de la ciutat de Barcelona.

www.cultsurfing.cat

 

[/et_pb_text][/et_pb_column_inner][/et_pb_row_inner][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_4″][et_pb_customEventMetaFields admin_label=”EsClaustre Camps Event” _builder_version=”3.0.51″ location=”on” schedule=”on” price=”on” module_class=”appendTo_tribe-events-infoBlocks_landscape” /][et_pb_customEventCategories _builder_version=”3.0.51″ /][et_pb_customEventTags _builder_version=”3.0.51″ /][/et_pb_column][/]

PROPERES ACTIVITATS