[ bb_built=”1″ fullwidth=”off” specialty=”on”]
L’equip d’Es Claustre serem presents Think up Culture! que es trasllada per primera vegada a Barcelona amb un format nou i per promocionar les empreses i projectes d’àmbit creatiu de les Illes Balears a la capital catalana i aprofundir en la formació dels gestors i emprenedors culturals en temes relatius al mecenatge i la recerca de finançament.
Es seleccionaran 15 projectes de l’àmbit cultural i creatiu de les Illes Balears que rebran una formació a Barcelona relativa al mecenatge i finançament de projectes i podran reunir-se amb entitats finaçadores.
Aquesta nova edició es celebrarà els dies 13 i 14 de desembre al CCCB i l’Espai Mallorca, i consistirà en el següent:
Aquesta edició de Think up Culture! és possible gràcies a la subvenció del Ministeri de Cultura i Esports, el patrocini de la Fundació Foment del Turisme de Menorca i la Fundació Mallorca Turisme, i la col·laboració de l’Institut d’Estudis Baleàrics a través del circuit TalentIB, la Direcció General de Cultura de les Illes Balears, i l’Espai Mallorca.
[/]