[ bb_built=”1″ fullwidth=”off” specialty=”on”][et_pb_column type=”3_4″ specialty_columns=”3″][et_pb_row_inner admin_label=”Row” _builder_version=”3.0.51″ background_position_1=”top_left” background_repeat_1=”no-repeat” module_class=”tribe-events-content__img”][et_pb_column_inner type=”4_4″ saved_specialty_column_type=”3_4″][et_pb_image _builder_version=”3.0.64″ src=”https://esclaustre.com/wp-content/uploads/2020/08/Ocim.jpg” show_in_lightbox=”off” url_new_window=”off” use_overlay=”off” sticky=”off” align=”left” always_center_on_mobile=”on” border_style=”solid” force_fullwidth=”off” /][/et_pb_column_inner][/et_pb_row_inner][et_pb_row_inner admin_label=”Row” _builder_version=”3.0.51″ background_position_1=”top_left” background_repeat_1=”no-repeat” module_class=”tribe-events-content__content”][et_pb_column_inner type=”4_4″ saved_specialty_column_type=”3_4″][et_pb_code _builder_version=”3.0.64″][socialpug_share][/et_pb_code][et_pb_text _builder_version=”3.0.64″ background_layout=”light” text_orientation=”left” border_style=”solid”]
«Dance Parade» per l’Orquestra Cambra Illa de Menorca
La dansa ha sigut sovint una porta d’entrada a noves fórmules expressives per a la música amb certa tendència “exòtica”.
Us proposem un passeig per la història de les danses explorant les melodies, els ritmes i els temes que s’han succeït al llarg del temps.
La OCIM, la nostra orquestra de Menorca, ens sorprén una vegada més amb un programa suggerent i fresc sota l’expertesa batuta del mestre Francesc Prat.
Programa
Jean-Philippe Rameau (1683-1764)
- Les Indes galantes RCT 44 (1735)
- Prologue: Ouverture
- Prologue: Menuets
- Le Turc genereux: Tambourins
- Les Incas du Perou: Air des Incas pour la dévotion du Soleil
- Les Fleurs: Premiere air pour Zephire
- Les Sauvages: Danse du grand calumet de Paix executée par les Sauvages
Christoph Willibald Gluck (1714-1787)
- “Dansa dels esprits sagrats a l’Elisi” de Orphée et Eurydice Wq. 41 (1774)
Wolfgang Amadeus Mozart (1756-1791)
- “Marcia e Fandango” de Le nozze di Figaro K.492 (1786)
Piotr Ílitx Txaikovski (1840-1893)
- “Vals” La Bella dorment op.66 (1888-89)
Igor Stravinsky (1882-1971)
- “Tango” de L’histoire du soldat K029 (1918)
Maurice Ravel (1875-1937)
- Pièce en forme de habanera M.51 (1907)
Erik Satie (1866-1925)
- Petite Parade pour petie orchestre
- Le carnaval (1914)
- Gymnopédie n.1 (1888)
- Le picadilly (1904)
- Coquecigrue (1915)
- Valse-ballet (1885)
Claude Debussy (1862-1918)
- “Clair de lune” de Suite bergamasque CD82 (1890-1905)
[/et_pb_text][et_pb_text admin_label=”Text ∗ COVID-19_ CAT” _builder_version=”3.0.64″ background_layout=”light” text_orientation=”left” border_style=”solid” saved_tabs=”all”]
∗ COVID-19 Accepto que en nom i representació propis, al adquirir entrades per asisitir Es Claustre: Conec la situació d’emergència sanitària causada per la malaltia infecciosa COVID-19, la simptomatologia i les recomanacions sanitàries respecte les mesures d’aïllament i distanciament social com la manera més efectiva per evitar l’exposició al virus. De tal manera, accepto que estic informat i compromès amb les mesures organitzatives i preventives per minimitzar el contacte entre persones i reduir així les oportunitats de contagi de la malaltia.
[/et_pb_text][/et_pb_column_inner][/et_pb_row_inner][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_4″][et_pb_customEventMetaFields admin_label=”EsClaustre Camps Event” _builder_version=”3.0.51″ location=”on” schedule=”on” price=”on” module_class=”appendTo_tribe-events-infoBlocks_landscape” /][et_pb_button _builder_version=”3.0.64″ button_text=”BUY” url_new_window=”on” button_alignment=”center” background_layout=”light” custom_button=”off” button_text_color=”#ffffff” button_bg_color=”#f92b44″ button_border_width=”0″ button_border_radius=”0″ button_letter_spacing=”0″ button_icon_placement=”right” button_letter_spacing_hover=”0″ module_class=”btn-ticket appendTo_tribe-events-infoBlocks_landscape” button_url=”https://entradas.codetickets.com/entradas/dance-parade–ocim-/10997/esclaustre/online?lang=en_GB” /][et_pb_customEventCategories _builder_version=”3.0.51″ /][et_pb_customEventTags _builder_version=”3.0.51″ /][/et_pb_column][/]







