[ bb_built=»1″ _builder_version=»3.0.64″][et_pb_row _builder_version=»3.0.64″][et_pb_column type=»4_4″][et_pb_gallery _builder_version=»3.0.64″ posts_number=»10″ show_title_and_caption=»on» show_pagination=»on» gallery_ids=»13931,13952,13955,13934,13946,13940,13937,13943,13949″ fullwidth=»on» orientation=»landscape» zoom_icon_color=»#f92b44″ hover_overlay_color=»rgba(255,255,255,0.9)» background_layout=»light» border_style=»solid» auto=»off» /][et_pb_text _builder_version=»3.0.64″ background_layout=»light» text_orientation=»left» border_style=»solid»]
«Clara Peya» i el seu pas pel Claustre
La pianista Clara Peya ens va torna a visitar a l’escenari Es Claustre, en aquesta segona ocasió en el marc de les I Jornades LGTBI fetes a Menorca.
El concert va ser tot un èxit de convocatòria de públic en ple mes d ‘octubre i oferint un repertori en solitari amb piano de cua. El directe va comptar amb la participació sorpresa de la performer Mama Fiera i de l’artista Sílvia Capell en un trapezi muntat per a l’ocació en el Pati del Claustre.
Va ser tot un luxe gaudir de la seva creativitat i de la seva música en un emotiu directe davant l’atenció del públic d’Es Claustre.
[/et_pb_text][et_pb_image _builder_version=»3.0.64″ show_in_lightbox=»off» url_new_window=»off» use_overlay=»off» sticky=»off» align=»left» always_center_on_mobile=»on» border_style=»solid» force_fullwidth=»off» /][/et_pb_column][/et_pb_row][/]